nouveau modell agency

hann inte skriva igår pga att mitt internat inte funkade. Åkte hur som helst in till stan efterskolan och mötte mamma, sen vidare till bromma där vi firade mormor och bosses 20 åriga bröllopsdag.

Över till idag. Var tvungen att ta ledigt från plugget, för hade möte hos min agentur inne i stan. Vi gick igenom det mesta, mätte måttet runt min rumpa, midja, höft och byst, samt tog några digitalbilder och gick igenom min plåtning nästa vecka. Ska ha som en första "test fotografering", då dom kollar hur jag rör mig och poserar framför fotografen. Vet inte hur testfotograferingen kommer att se ut än, vad jag ska ha på mig eller hur jag kommer att bli sminkad, men hon skulle höra av sig i veckan. Skit gullig tjej hur som helst.

Efter besöket hos Nouveau hämtade pappa upp mig i gullmarsplan, och vi åkte och hälsade på min farmor, som jag inte träffat eller haft någon kontakt med sedan jag var liten i stort sätt. Känndes som om ett hål inom mig fylldes igen när vi gick därifrån, vart så glad inombrods. Fast hon är ju så sjuk just nu, så hon glömmde bort saker och ting rätt snabbt. Men jag fick höra va henne, sisådär 20 gånger, hur fin hon tyckte att jag var, och att jag var så snygg haha, tack farmor! ;) jag och pappa ska dit på söndag igen, ska bli kul.

Klockan halv sex ska jag möta upp cissi och gå mot träningen. Ska bli as skönt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0