Något att längta efter

Jag vet inte om jag har nämt det än, men jag och cissi har ju planerat att dra utomlands nästa sommar, vilket känns underbart, att verkligen ha något att längta efter. Både jag och cissi har ju jobb, så vi har redan börjat att lägga undan lite pengar, och eftersom att det är ett bra tag dit så har man ju lätt tjänat ihop sig till en resan i sommar. Vi funderar på två veckor, och har snackat om bland annat turkiet och grekland. Bara sola och bada, äta och dricka gått, båtutflykt, och bara vaaara. Det är de vui båda längtar så himla mycket efter, att bara vara och koppla av. Det känns så skönt att ha ett mål, och att inte bara spendera alla pengar på onödiga saker, utan att också lägga undan en viss del till något man verkligen vill! Gumman fan vad vi är duktiga :) Resan kommer att bli ett minne för livet. Men det är ju som sagt ett bra tag dit, men det kommer gå grymt fort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0