Lista

Framtid (Vad du tror)

Ditt liv om 5-10 år?
Modellandet går fantastiskt, jag har ett mer igenkänt ansikte
och tjänar mera pengar på det :)
Vart bor du? Stockholm, helst på söder. Där är det så mysigt!
Vem bor du med? Jag bor tillsammans med rodd (min pojkvän) och har det prima tsm!
Har du barn? Kanske inte om fem år, men om sisådär 8-9 år
Jobb? Jag tror att jag jobbar typ som servitris, men också som modell ofc!
Relationer: Bra kontakt med föräldrarna, Vännerna finns där när jag behöver dom och jag och cissi har lika kul om 10 år som vi har idag mohahahaha ;D

Om mig

Ålder? 17, fyller 18 ibörjan av mars.
Hårfärg? Svart
Ögonfärg? Gröna
Längd? 1.74
Hudfärg? Solbrun året om typ

Använder du:

Mascara?
Yes
Foundation? Bara till fest
Ögonfransböjare? Aldrig
Locktång? Sällan, om jag vill bli extra snygg
Plattång? Nästan varje dag
Deo? Men ja haha
Läppstift? Rosa ibland
Läppglans? då och då

Favorit:

Parfym?
Dior & Sara jessica parker
Klädesmärke? Inget speciellt
Typ av sko? Converse typ
Årstid? Sommarn och vintern
Land? Usa är ballast, varit där tre gånger tidigare
Artist? Finns så många
Låt? With or without you
Band? takida är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0