ledig fredag

Hey people! Jag är ledig på en fredag, helt underbart! Alla lärare på sthlm hotell&resturang hade något möte, så alla elever fick ledigt. Så vad händer i Lisas värld idag då? Nu till en början har jag bara softat, gick upp runt halv elva, och under tiden har jag ätit frukost, kollat lite på tv, fotat lite, och gjort mig iordning. Funtar på att röra min in mot stan, ta med mig kameran och kanske fota lite? Ska jobba ikväll också, kommer bli en lång kväll för min del, slutar runt 02:00 :/ Men vad gör man inte för pengar? ;) Ha en underbar dag nu.

Här är några fina höstbilder jag tog i förrgår, då jag mamma och joel var ute och gick :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0