im not ded

hann varken skriva igårkväll eller idag på dan (förutom mitt über seriösa inlägg i skolan haha), ber om ursäkt för det. hur som helst så har jag haft fredag den 13 idag, allt har gått åt pipan. tappat bort busskort, nycklar (återfanns båda två efter mycket stress och panik), en mentor som ringer till morsan och säger att jag inte varit i skolan fast jag varit närvarande på alla lektioner (?), Så jäkla irriterande fan vilken utskällning som vätar henne imorgon! Dagen slutade med att jag fick krampanfall i magen på träningen, vilket ledde till att världens bästa pappa fick komma och hämta mig och köra upp mig till mamma. Har bara varit allmänt seg och butter idag, men som tur är har jag cissi med mig varje sekund i skolan, och det är jag så himla glad över, skulle inte klara skolan utan henne, hon förgyller liksom mina dagar :) 
 
Kolla ser ut som att jag har page på överta bilden när man kllippte bort :P
Skulle jag passa :P ?




Min nya hårfärg iallafall! Är himla nöjd med res ultatet men det tar sin lilla tid att vänja sig med tanke på att jag var väldigt ljushårig innan :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIT SNYGGT! verkligen :)

2009-09-02 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0