Hey sunday!

Godmorgon/godmiddag.. jag valde att sova ut denna morgon så för mig blir det godmorgon :) Jobb passet igårkväll gick väldigt bra, vi hade hur kul som helst vi personalen haha, Jag och megan fox (josefine) Stod mesta dels i köket, men det vart också mycket att stå i baren med sanna och lustigkurren carlos också :P , servera ut mat och diggande till bandet. Det var spelning igår och ouf vad grymt band det var ! Spelade gamla godignar precis hela kvällen, hur underbart som helst. Klockan 11:15 kom pappa och hämtade mig, sen vart det sängen direkt när jag kom hem, somnade på tre röda.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska hur som helst häla på farmor tillsammans med pappa idag lie senare, sen är det jag som står för middagen ikväll har jag bestämt, så ska koka ihop något riktigt smaskigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0