härlig dag idag

Sitter här vid frukostbordet med radion spelandes på fönsterbrädet, och utanför skiner solen som bara den, och man kan verkligen se hur hösten väntar runt hörnet. Tänkte liksom, "wow solen skiner, idag blir det kjol" .. man har inte riktigt fattat att det inte är sommar längre, så jag gick ut på balkongen och möttes av en kall höst luft, brr brr. Men men. Ska direkt till idrotten nu på morgonen, cissis och min buss går 10:15. Efter skolan åker hon och jag direkt till stan och äter någonstans, sen direkt till match. Lova mig att ha en riktigt fin dag :)

Och allra mest till mina underbara föräldrar, syskon och pojkvän, som jag älskar av hela mitt hjärta.
Utan er skulle jag inte vara någonting. Ha en bra dag! Jag älskar er :)

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0