en urmysig dag i stan

Förlåt för jätte dålig uppdatering, men har inte haft lust att skriva helt enkelt :P Idag efter skolan (efter bara en lektion bestående av orientering) så drog jag och cissi in till staden. Hur mysigt som helst! Vi gick runt hur länge som helst, för jag var ute efter en mysig kofta och halsduk, och cissi efter ett kofta. Hann med en fika också på coffe place, och båda två tog som vanligt en chai, sen vart det chokladboll och morotskaka också :)

Efter fikan fortsatte vi våran runda, och jag kom hem med världens mysigaste kofta, en stor och härlig halsuk + ett hallonljusrosa läppstift. Cissi köpte sig en jätte fin kofta hon med. Nu sitter jag i soffan med älskade pappa och kollar idol. Jätte mysigt :)


Kommentarer
Postat av: johanna

visa visa visa :):)

2009-09-30 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0