bad day

Dagen började med att jag försov mig, aa igen! Helt kaos, jag tog på mig kläder och sprang till bussen, missade självklart, så fick stå och vänta på nästa. När jag stod där vid bussen i kylan, men en aning för tunn tröja på mig, så insåg att jag både hade behövt fixa håret, sminka mig, duschat(!!!) och framförallt ätit frukost. Men vadå inget jag kunde göra åt saken. Var bara att ta sig till skolan snabbast möjligt eftersom att jag hade första serverings dagen. Väl i skolan insåg jag att serveringskläderna självklart låg hemma, så det var bara för mig att pallra mig hemåt. Fick vänta på bussen i gullmars i nästan 40 min, så var inte hemma först 09:15. Var ingen som helst idé att ta mig till skolan igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0