utgång ikväll

Yes, ikväll blir det utgång för min del, tillsammans med bästaste cissi jacob farre david och johan (vad jag vet just nu iallafall). Ska bli gö roligt! Men man blir ju en aning otaggad om man tittar ut (spöregn, mulet, grått, kyla och blåst), känns ju inte sådär jätte roligt att piffa till sig och sen gå ut i detta väder. Men men, regnet ska ju ialafall försvinna mot kvällen (hoppas det gör det också). Sen ska ju en viss person alltid dra ner på mitt humör när man ska bort, JÄMT. Men bara för det ska inte det hindra mig från att ha en jätte rolig kväll :)

just nu sitter jag här i min fris & company morgonrock och bara softar
(Bilderna är från i somras men morgonrocken är totaly the same)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0