sunday

Go eftermidda på er ! Hoppas ni mår bra. Tänkte ta gårdagen lite snabbt bara. Jag och mamma åkte in till stan, gick i affärer, åt lunch, skrattade jätte mycket, gick ännu mer i affärer och slutade med en fika på espresso inne i gallerian. Sedan följde mamma mig till friday´s (där jag skulle möta roddan, pappa och  co), Så mamma tog ett glas vin och vi satt där och pratade ett tag. Sen vart det käk, mycket käk, och tack ännu en gång för maten ! Sedan vart vi skjussade hem till älskling och kollade på catwomen som gick på tv. Juste, fick ett par jeans och en halsduk av mamma, TACK <3

Idag ska jag in till stan och köpa mig en mössa, sen bär det av mot skogås hem till mina kusiner där det är partykalas haha. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0