storstädning

Efter våran pangfrukost så bad mamma mig hjälpa henne och städa lite. Självklart ställer jag upp, och jag började med mitt eget rum som såg mindre kul ut, och nu är det så himla fint ! Har vädrat, dammat, våttorkat, damsugit mm, så det kan inte bli finare i mitt rum just nu. Brorsan har även städat sitt rum, och mamma sitt. Har även gjort rent i badrummet och hallen. Känns skönt när det är nystädat, man känner sig själv så mycket gladare på något sett. Pratade nyss med lukas och vi har lite planer för ikväll. Spännande va höhö.

En ljus lisa

Kommentarer
Postat av: johanna

du har ett så fint leende :)

2009-10-24 @ 13:31:12
Postat av: jessica

herrejävlar vad vacker du är......

2009-11-26 @ 23:44:24
URL: http://internetboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0