Skriver av mig lite

Livet kan faktitst bli så mycket bättre utan dom man trodde var sitt allt. Livet blev bättre för mig, jag har blivit en helt annan person efter att jag lämnat saker och ting/vissa bakom mig. Det känns grymt. Jag har fått så mycket nytt i mitt liv som gjort mig både gladare och starkare som person. Men då trodde jag att jag mådde som bäst, då trodde jag verkligen att jag mådde så bra som jag föreställde mig, okej klart jag mådde bra, men det går inte att jämföra med hur glad och lycklig jag är idag. Jag har så fina vänner idag, Jag har ett bra jobb, Jag tränar och sköter om mig själv, jag har en familj som inte går att beskriva med ord, jag har grymma planer för framtiden och sommaren, Skolan går bra och jag ser väldigt ljust på framtiden just nu.

Sen finns det ju vissa saker man saknar på något sett. Saker som betydde mycket för en, Saker man alltid gjorde osv. Men ibland måste man gå vidare, som jag gjorde, även fast det känndes väldigt tomt i början. Även idag känns det som om något saknas imon mig, men den tiden är borta för mig, har gått vidare liksom. Men minnen finns alltid kvar, det är något man inte kan blir av med.

Bjuder på en grym låt ! Its not my time heter den, och tiden har verkligen inte varit min alla gånger, men saker och ting går att ändra på, det går att göra det bättre för en. Alla har svåra perioder ibland med man ska alltid ha i bakhuvudet att det alltid blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0