ovärt med en lektion

Hade bara en lektion i skolan idag. Teori i servering. Vi skulle göra ett arbete, och det var jag faisal och stefan haha. Gick väll över förväntan om jag får säga det själv, vi lyckades helt enkelt :) Sen efter redovisningen fick vi gå hem, när klockan var tjugo i tolv. Så nu är jag hemma, har ingenting alls för mig. Eftersom att mitt liv är så tråkigt just nu så får ni tjecka in lite saker som jag köpt på mig under veckan .............. !!!!!!!!!!!

halsduken jag skrev om. härlig va? Sen ett rosa läppstift!

En stor vit kofta. Ser inte så mycket men det skiter jag i.


Har äver köpt lite små saker som små hårklämmor och inpackning. Juste, har köpt ett par asballa militärgröna jeans. Men dom får se se en annan dagggggggggggggggggggg. simma lungt.

Kommentarer
Postat av: johanna

ååå berätta vart du har köpt koftan o halsduken nånstans? :)

2009-10-02 @ 15:38:07
Postat av: Sophia

Vart kommer halsduken från? Supermysig

2009-10-05 @ 22:51:54
URL: http://sophiamariac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0