Onsdag!

Godmorgon. Sovit gott? Det har jag gjort kan jag lova. Vad händer idag då? Jo börjar dagen med ett pass idrott -skönt-, sen blir det lunch, sammhällskunskap och slutligen svenska. Efter skolan måste jag skynda mig hem, för klockan fem ska jag ut och springa med Elin och Jossan! Ska bli grymt skönt. Sen har jag inte träffat jossan på evigheter känns det som, så ska bli riktigt kul att få träffa den korven :) Hoppas ni får en jätte bra dag så hörs vi senare. PEACE!

(Nu kommer det bli dubbel uppdatering och äntligen kommer bilder från min vardag att dyka upp, för min minidata och sladd har varit hos mamma den här veckan). Bra va? Nu blev ni allt glada
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0