Min agentur ringde idag!!

Hej. Kan börja med att säga att dagen har varit toppen. Fast både jag och cissi har varit väldigt trötta idag. Hur som helst, över till själva grejen. Min agentur ringde idag under dagen, och frågade ifall jag ville ställe upp på en modevisning imorgonkväll, och självklart ställer jag upp! Senare ringde en tjej som håller i modevisingen och ville prata lite, bland annat vad som kommer att hända under morgondagen osv. Så klockan 09:00 ska jag vara på plats på riddargatan på östermalm, och då kommer först och främst löshår att sättas på (som tar längst tid), sen kommer det gås igenom hur vi ska gå på podiet, när man ska gå och när man ska byta om osv. Sen självklart blir det makeup och kläder osv! Hur kul som helst jag är grymt taggad så ni anar inte !!!

Vi blir 30 modeller sammanlagt, och det är tre från nouveau (min agentur). Önska mig good luck :)
Här kommer jag att knalla runt imorgonkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0