kvällspromenad med cissi

Kom precis hem. Var ute ett tag och gick med cissi. Hon hade lite hon ville prata om, så självklart gick jag ut med henne. Vänner är ju till för att lyssna och finnas där. Och om det är någon jag verkligen ställer upp för så är det cissi, för hon har bevisat att hon alltid finns där när jag behöver henne. Tur att man har såna vänner.

Du ska se att allt ordnar sig. Det gör det alltid. Och för att göra allt lite roligare så bjuder jag på några fula bilder från förra helgen. Resten var så fula, så dom lägger jag inte ens in :P




Kommentarer
Postat av: Petra

Heej! finns det någon möjlighet att man kan få koderna över hela din stilmall, så man får lika utseende på sin blogg som din? men kan ändra färger och så! skulle vara en big time favour! .. snyggaste utseendet på blogg jag sett på länge! pussss

2009-10-09 @ 14:28:35
Postat av: Cissi

Gumman tack för att du alltid finns där ! du är en sån vän man kallar för äkta .



Förresten tur att du inte la upp alla andra bilder ;)

2009-10-09 @ 22:07:10
URL: http://cissiolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0