joggingrunda med thorsell!

Satan vad härligt! Jag och Elin var ute och sprang nyss, tror tiden stannade på 40 min, bra jobbat av oss eller hur! Vi sprang från elin och förbi strålan, ner mot erstavik och runt hela skogen tillbaka mot strålan, sen till elin igen. Så himla skönt såhär efteråt, och det är som elin skrev, man blir jämt på så himla bra humör efter man har tränat, och det märks verkligen på en. Två dagar på raken nu, härligt lisen! Im so proud of myself!

hann inte ner :P Ser ut som en jätte!

Här har vi då mig. snyyyggt

Hurtbullen själv, så jäkla snygg!

Det var en perfekt dag att springa på! Kolla vad fint det är vid erstavik!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad duktig du är!



Ett litet tips är att gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-05 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0