Fystest på farsta ip

hej. Idag har det inte varit en bra dag. Allt har varit jobbigt och bråkigt + att det har spöregnat istortsätt hela dagen, 0,00 av fem ! Om ett tag ska jag in till stan och möta upp cissi som varit och jobbat hela dan, sedan ska vi sätta oss på coffe place och äta lite och dricka chai, sen bara prata vilket jag känner att jag behöver. Sen klockan 20:45 ska vi vara på plats på farsta ip och ha fystest, hur otaggad är man inte på en skala! Ja gillart.



Och vet ni? På höstlovet kommer jag och roddan förmodligen att åka upp till Kiruna och bo hos hans mormor och morfar. Allt är inte helt klart än, men förhoppingsvis så blir det nu på höstlovet, och det ska bli himla mysigt. Var där för två år sedan, och längtar fan dit. Både han och jag känner att vi behöver lite tid för oss själva, bara koppa av och få massa massa tid tillsammans. Vi kommer typ fika, gå lite i affärer, bowla, kolla på film, åka skoter och självklart vara med roddan urgulliga mormor och morfar. Ovan ser ni Kiruna Kyrka, världens finaste kyrka verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0