En dag med Cissi

Läget? Jag kan nog inte må bättre just nu. Efter skolan drog jag och cissi in till mammas jobb och tränade, och vilket pass vi körde! Vi var ganska så lökiga efteråt. Körde både helkroppsmaskin, styka på styrka och löpning. Efteråt bastade vi, och det var hur skönt som helst.

Sedan åkte vi in till stan och kollade lite i affärer, och satte oss sedan på espresso och köpte vår vanliga chai + hallon och karedemumma muffins (första gånger jag smakade den och ojojoj). Från att vi åkte från gymmet till vi klev av bussen hemma pratade vi om resan. Vi kan inte sluta prata om den, den känns så nära och vi kan nog inte längta mer än vad vi gör alltså. Det är helt stört kan helt enkelt inte fatta. Pengar läggs in på våra konton nu sakta men säkert, och det fylls på bra nu tycker jag. Sen blir det både jul, påsk och födelsedags pengar och bara det är ju typ en hel resa haha. Nej jag längtar så att jag spricker. Jag och cissi utomlands i två veckor (förmodligen med jacob och alla också), kan nog inte bli bättre.

I bastun. Vi kan allt bli grymt fula med våra miner haha!



Inne och kollar skor. Cissis snygga uggs som snart bli hennes :)

Sen vart det fika. mumms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0