cissi och lisa goes köksmästare

Yes, det va vi idag !! Ganska chill men samtidigt uttråkande. Skev recept, portionerade till elever, gå ner med skit i soprummet, städa, skriva på menytavlan mm. Men dagen har i vilket fall varit bra, och hade varit SÅ GRYMT MYCKET BÄTTRE utan två äckliga snorungar i klassen haha, börjar få nog vi det här laget !
Om ett tag ska jag och brorsan åka in till sickla och möta upp morsan, vi ska kolla runt lite och kanske käka någonstans. Mysigt! Hörs senare va?

Lite bilder från lördagen.

Vi vandrade längs norrmälarstrand och hamnade på café latte


Jag och min morbror Patrik!

Söta mormor

Latte och morotskaka i solen.

Patrik och jag. Happy face

Lillkusin Moa





Fick inte med så många bilder på dom andra. Det var iallafall jag, mamma, brorsan, mormor, morbröder och lillkusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0