vart ingen match på filmduk ikväll

Tanken var ju att jag och cissi skulle kolla matchen på filmduk nere på älta träffen, för både jag och cilen var sjukt taggade på att se matchen, cch att se djurgåren åka ner *fniSzZ*, mej NEJ. Dom skulle visa barca (kul match de med iioförsig), men ska dom dö tänkte jag? Men what to do liksom, blir väl en prommis eller någo sånt om ett tag istället. Just nu är hemmet fullt av levade ljus, dö mysigt.

vill åka utomlanda!! Kolla in hur brun jag var, och detta var typ femte dagen haha. Älskar mitt pigment men nu på vintern kan man ju bara drömma sig bort.


denna söta klänning köpte jag i spanien i somras. visst är den fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0