våran halloween !

Hallåhallå, förlåt för dålig uppdatering, ska bli bättring lovar er! Kan berätta lite om min och cissis haloween (igår). Först åkte vi in till nacka forum och köpte lösögonfransar, mina var gaaalet långa och svarta, cissi körde på mer vågat, ett par röda med längre fransar ut mot sidorna och med pärlor på! Så sjukt snygga. Sen gick jag hem och gjorde mig iordning, sedan hem till cissi för att få hjälp att sätta på fransarna av cissis söta moder. Kutade till bussen var nästa monent, hann precis och mötte upp jimmie för lite business haha. Tog bussen och drog på halloweenfest med Tove. Vart inte långvaringt, så drog till trollbäcken istället. hur jäkla kul som helst fan vad roligt vi hade :D Var hemma runt kvart över tre så helt okej! Hoppas ni hade det lika bra som vi hade det!

Idag har jag mest varit med cissi, har varit ute och gått runt och pratat om lite saker kring cissi som inte står helt rätt till just nu, tänker inte berätta vad för det är väldigt privat, men som jag alltid säger gumman det löser sg alltid och vad som än händer så står jag vid din sida. Sedan gick vi och mötte upp våran jacob på en liten promenad, och nu ska jag alldeles straxt äta. Nej gud vad mycket text det vart nu, (Bilder kommer så fort jag hämtat sladden hos älskling). xoxo // Lisa

brist på bilder. men kolla in den här söta bilden på min lillkusin Moa och vovvarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0