söndag och bio

Sitter här nyduschad med en turban på huvudet, kollar ut och det enda man ser är grått, regn, blött och höst. Borde det inte vara minusgrader vi detta laget, snö och mysigt, nej man mår dåligt av detta, faktist. Klockan sex ska vi på bio, jag pappa och små syrrorna. Vi ska se this is it, tror faktist den kan vara riktigt bra. PÅ tala om bio, var ju och såg "världens läskigaste skräckfilm" i fredags, och tro mig när jag säger det, den var fan äcklig! Var nästan så att jacob satt i mitt knä haha, och till och med farre tyckte den var äcklig. I slutat satt hela biografen och skrek haha. Usch ryser när jag tänker på vissa scener. Men men, nu ska jag väl fixa mig lite, sen får jag se vad jag ska göra, ut ska jag nog inte iallafall. Men vi får se.

Någon som sett den? Bra eller dålig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0