servering och fika.

Idag i skolan hade vi servering, som vi alltid har på fredagar. Första gången vi jobbar uppe på terassen faktist (skolans finaste restaurang), och det gick jätte bra. Jag hade två bor idag, en etta och en fyra (ett bord med två gäster och ett med fyra gäster). Alla beställde förrätt, varmrätt och dessert + vin. Fick faktist 80 kr drix så ska inte klaga på min prestation idag :) Efter skolan mötte jag upp jaken, vi tog en fika på cp (coffe place) som förra fredagen haha, och det var mer än kul haha. Fick oss en hel del skratt höhööööö. Sedan åkte vi hem, och nu har jag precis varit och handlat. Ska göra hemmagjord pizza, mums. Ikväll blir det en lugn fredag vilket ska bli jätte härligt, är fortfarande helt slut efter gårdagens plåtning. Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0