saker att se fram emot

Sitter här vid köksbordet med bärbara, michael jacksson spelas för fullt i huset och pappa står och lagar mat. Har precis rensat ut hela min garderob, slängt det jag inte använder och tvättat precis allt och vikt in i garderoben. Känns skönt. Efter middagen ska jag pappa ebba och magda gå på bio vilket ska bli jätte mysigt. Ska ju se this is it med michael jacksson som jag skrev förrut.

Medans jag sitter här, kom jag att tänka på allt roligt som händer nästa år. Det blir en hel del resande för mig.

februari: Sälen med cissi och hennes härliga familj och släkt :D
april: Fotbolls resa till london med pappa! :D
maj: Resa till värmen med pappas och våran familj :D
juni: Resa till värmen med cissi, jakob david och alla :D


Lyllos mig! Jag längtar, men en sak som jag ser fram emot extra mycket är London med pappa. Kommer bli hur grymt som helst!!!!!!!!!!!! Men resan med cissi kommer också bli galen, jag kan inte förklara hur mycket jag längtar <3


Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan!

Glöm absolut inte jackan imorrn! Kram

2009-11-15 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0