onsdag

Godmorgon mina änglar. Det är betydligt bättre väder idag, och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Det är inte alls lika grått som det har varit ett ganska bra tag nu, så snälla låt det ljusa stanna kvar!

Var nyss inne och läsa cissis blogg och gud vad taggad jag blir. Ska ju som sagt åka iväg och åka skidor vecka 5 med cissis familj och släkt. Ska bli så himla roligt. En hel vecka till att åka skidor, äta god mat, umgås och bara skratta och ha det galet roligt tillsammans. Nej ser fram emot det så himla mycket. Så idag i skolan måste vi skaffa ledighetsansökan, är ett måste, och jag måste även skaffa mig en vaccinlapp eftersom att vaccinet kommit till skolan nu. Mycket att komma ihåg :P Nej nu ska jag städa undan lite på rummet eftersom att jag drar till mammi idag efter skolan. Ha en jätte bra dag :)

har köpt en vit kajal som jag anväder under ögonen. Visst är det snyggt? Kanske inte syns sådär jätte bra på bilden men det är iallafall något nytt jag börjat med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsöt..

2009-11-21 @ 13:21:33
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0