mycket mycket dålig upptadering här ser jag

Och jag är inte ledsen för det för jag orkar inte sätta mig ner alla gånger och skriva. Man har sina perioder då man har lust att skriva olika mycket, och just nu är det annat som går i förhad, skolan exempelvis. Men men, kanske börjar skriva lite mer, lägger in mer bilder, tar upp olika saker om ni blir lite bättre på att kommentera! :P
Hur som helst. Igår jobbade jag och cissi på H&M hos cissis moder på hennes butik i handen, vi jobbade i kosmeticen och räknade ALLA smink produkter - för hand. Tog sin tid men lätt värt det! Får ju money för det guvetvis, + massa godis när vi jobbade så de lunch.

Idag har vi haft prov, gick bäst! Klockan sju ska jag och cissi iväg och kolla match på storbildsduk! Snälla låt gårdarna åka ner vore ju lite halvgulligt.

MUMS! dom här ska följa med mig, cissi och gänget till turkiet och dansaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: madde

Sjuuuuuukt snygga skor Lisa :)

2009-11-04 @ 21:26:57
URL: http://maddefotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0