lördag

vaknade av att mamma kom in och drog upp rullgardinen imorse, och sa att det var hur fint väder som helst. Och det var det. Klarblå himmel och sol, kan inte bli bättre. Låt det stanna kvar nu bara... Gårdagen var lugn, vi var hos cissi några stycken (cissi förbundskampten), och det var jag jacob david teo & tobbe O. Vi kollade bara på Idol och lite så, drack lite vin och åt glass. Sen drog vi alla hemåt, och jag somnade direkt. Idag på dagen vet jag inte vad som händer, ska kanske in med grabbarna till stadion och kolla skidhopp typ, sen blir det bio med älskling. Vet inte vad vi ska se än :)

Winterjam på sthlm stadion. Det är dit vi ska (får se om jag drar med).


Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg! allt bra?

2009-11-21 @ 13:25:09
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0