lördag

Har precis ätit frukost bestående av yogurt med bananskivor i, en passionsfrukt och en kiwi. Kan nämna lite kort om gårdagen eftersom att jag inte bloggade igår. Efter skolan åkte jag in till Elins skola och väntade på henne, sedan fikade vi på söder och satt och snackade om det mesta. Tack hjärtat för att du verkligen lyssnar och förstår. Det är verkligen guld värt! Sedan åkte jag till skarpnäck och pratade lite med roddan. När jag kom hem hade pappa och cia gjort värsta pangmiddagen, buffé med hummer, skagenröra, parmaskinka, avokado, starka korvar, kräftstjärtar osv, + champagne. Så himla gott. Senare mot kvällen gick jag hem till jaken och hängde med honom och david. Skönt att dom fick mig ett gott skratt på läpparna. Behövs just nu... </3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0