lite bilder från i söndagens plåtning

hej kära vänner. Dålig uppdatering jag vet, men har inte hunnit blogga just nu. Har haft annat för mig och har också varit super trött när jag väl varit hemma. Dagen har varit bra hur som helst, idrott, samhälle och svenska.

Måste också säga till älskade cissi att jag inte vill se dig ledsen.. jag vet vad du går igenom och som jag hoppas att du vet så finns jag här, jämt jämt jämt. Du betyder så mycket att det är sjukt vännen.


Hade ett litet scary tema. Ser lite spöklig ut i know haha. Men vad tycker ni? Coolt va! Claes är så duktig på att fota och linda grym på att sminka. Jag är riktigt nöjd med portfolio bilderna. Kanske lägger in fler senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0