Jag klarar inte av mörkret längre

Jag vet att jag gnällt något rejält över det här, men den här årstiden tar verkligen kål på mig. Jag mår inte bra av det här mörkret, av kylan, och av allt det gråa och tråkiga. Jag behöver värme och sol, sol gör så mycket och man mår så himla mycket bättre under våren och sommaren. Kunde inte låta bli att dela med mig av lite bilder från i sommras.

Göteborg.

Festerna med elin och alla. saknar!

Grillfest hemma hos Elin.

Dagskryssning under klarblå himmel.

Spaninen.

En hel del matcher.

Svängar till stan.

Golf i tyresö.

En hel del bad. Vi hade en underbar sommar.


En oslagbar sommar med såå många minnen! Sommaren 2010 kommer bli ännu bättre och jag har så många planer, + att man är arton då wohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0