inför plåtningen imorgon

hej. Har varit i sickla en stund med jacob, han skulle köpa julklappar till sin mamma och pappa. Så jag följde med, hade endå inget roligare för mig. Men nu är jag hemma, och jag ska nu gå igenom lite inför plåtningen imorgon. Om ni inte har läst det så är min mammas kusin Claes fotograf (han bor hos oss som inneboende), och därför ska vi imorgon åka till hans tjejkompis studio och sminka mig, eller rättare sagt hon ska, och sedan plåta. Ska bli riktigt roligt, och nu ska vi gå igenom i hans tidningar om lite insperation om sminkning och kläder osv. Det blir alltså bilder till min (och hans) portfolio. Ska åka innan också och köpa kläder som jag ska ha på bilderna.

inspiration





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0