hittat guldresa!

OKEJ VI HAR HITTAT EN RESA. ETT KAP. Bokar nog i december då man kan betala lite i taget. JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD. Ett fyrstjärnigt hotell i Alanya precis på stranden, (Kan bli ett annat hotell också) det blir än så länge JAG CISSI HATEM JACOB OCH DAVID!!! Sitter och pratar med dom nu på msn, och vi planerar redan för fullt haha. Vi ska visa att svenskar har roligast, och vi ska ha så jääkla roligt!!!!!!!!! Jag mår dåligt för att jag är så glad och taggad!

Kan bli det här, vore helt underbart
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort
Blue Star Club Dem & Spa Resort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0