hemma hos pappsen

Hej stalkers! Läget med er? Jag mår bra men är dock väldigt trött. Dagen har rullat på som den ska tycker jag, har bytt schema nu så numera och åtta veckor frammåt har vi kallkök istället för storkök. Ni som inte är så insatta i hotell och resturangbranchen så kan jag säga att kallkök innebär endast förrätter och desserter. Himla roligt faktist. Jag och Tiobias hade ceasarsallad på vårat recept idag, mums. För tillfället sitter jag här nere hos mig i soffan och kollar på scrubs, nyduschad och fräsch. Alldeles straxt är det middagt, kyckling, och jag är vrålhungrig! Tace care everyone.

detta köpte jag uppe i norrland. Ett snyggt linne (som jag hade i helgen), en självhäftande bh och lösnaglar. Köpte även en grymt snygg ögonskugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0