ge mig styrkan tillbaka snart!

Jag är fortfarande dålig, fast betydligt bättre än hur jag var igår. Nu orkar jag åtminstonde stå upp, äta enklare saker, och sitta vid datorn. Igår var det katastrof, skönt att känna sig något bättre idag. En sak som jag känner av riktigt ordentligt är tröttheten och svagheten. Har knapt ätit något alls sen jag vart sjuk. I förrigårr i skolan åt jag mat i skolan + en macka på kvällen, Igår åt jag endast en banan + lite glass som bedövning mot halsen, idag har jag druckit en provivashot, en kopp thé och ett glas mild drick yogurt. Jag som äter väldigt regelbundet i vanliga känner mig extra svag utav detta, har säkert gått ner i vikt nu också, inte bra. Men men, krya på mig så hörs vi <3

kan ju bara säga att jag ser ut som ett spöka just nu. Man tappar ju alltid färg i ansiktet när man är riktigt sjuk, och det känns in okej haha. Därför tänkte jag lägga in två lite smått solbrända bilder från i början av sommarn, dels för att jag saknar sommarn men också för att jag blir glad av att se mig själv med lite färg om kinderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0