frisk!

yes, äntligen. Fast är fortfarande ganska trött, har jobbig hosta och av någon extem konstig anledning grymt ont i båda vaderna. Mamma läste att om man varit/är riktigt förkyld så kan förkylningen sätta sig extra mycket på något udda ställe, och i detta fall kan den ha satt sig i mina vader. Gör grymt ont.

Idag har jag iallafall varit i globen med mamma och brorsan, skulle kolla efter en present till älskling i efterskått eftersom att jag inte kunde var närvarande på hans dag.. hittade ingenting haha, så jag köpte ett fint kort och i det fick att 300 kr + 2 lotter. Egentligen villa han inte ha något alls men tyckte att något litet kunde han allt få den rackarn. Efter att vi gått runt där ett tag, käkat lunch mm så åkte jag hem till roddan. Gick till piloten och träffade wisselito robin och andré och kollade djurgården-assyriska. Var inte där länge, utan gick hem till älskling och åt thamat och myste lite. Nu ska jag ner och kolla film!

haha. älskling du är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Längtar tillbaks till Mallorca!

2009-11-11 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0