en hel del snor

Jag nyser med jämna mellanrum, känns som att näsan har öppnat sig på något sätt och jag måste snyta mig precis hela hela HELA tiden. Jag blir galen, det här är inte okej :P Så jag fick bli hemma idag igen. Får se om jag blir bättre till imorgon för imorgon måste jag nästan gå då jag har en viktig lektion i samhälle.
Juste, älskling tittade förbi här för en stund sen och höll mig sällskap i ungefär en timma. För om ni inte visste det så jobbar min pojkvän just nu hos min pappa, och dom hade en ägenhet här i älta som dom skulle måla lite snabbt, men pappa tyckte att han kunde få gå till mig en stund eftersom att pappa kunde gör det själv lite snabbt. Skönt med lite sällskap. Så nu skulle dom vidarere till Bromma. Nej ska fortsätta städa lite på mitt rum sen fixa lite lunch :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0