dagens plåtning!

Plåtningen kunde inte gå bättre. Det gick hur bra som helst. Och hur kul som helst. Det var jag och två andra modeller, fast det var bara jag och linn som var kvar dagen ut, för den andra modellen skulle iväg på casting. Vi fick iallafall tre sminkningar i tre omgångar, tre hårstylingar och kläder. varje sminkning tog väll runt 1 ½ timma, så det vart en hel dels sittande. Har fortfarande kvar adrenalin i kroppen, för när man står framför kameran så kan man inte beskriva hur kul man har. Sista plåtningen hade jag vind på mig, från en vind maskin, så mitt hår flög åt alla håll, as ballt. Lite bilder backstages:








Bilder lär väll komma in om några dagar i think. Då lägger jag in och visar dom så håll er uppdaterade :)







Kommentarer
Postat av: Mormor

Är detta verkligen Mormors lilla flicka? Sååååå häftigt!

Jag är så glad för din skull som får uppleva allt detta.

Kram från Mormor

2009-11-20 @ 17:17:47
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0