är så trött på detta land

Det enda som sverige har att komma med denna period på året är regn, möreker, grått, vattenpölar och gäggpölar. Jag bli så trött. Orkar inte. Mår fan dåligt av det om jag ska vara ärlig. Jag är en typisk sommarperson, jag behöver ljus, jag behöver sol och värme. Det här suger verkligen. Inte nog med att man blir extra trött just nu, man blir också på sämre humör. Snälla låt dom här månaderna gå undan så jag och cissi kan få åka till värmen någon gång!

Efter trean drar jag helt seriöst, då drar jag till något varmt land och där det är varmt året om börjar jobba på något hotell eller öppna en bar! Fasen vad härligt, och jag vet att cissi är på haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0