äntligen fredag!

Gud vad trött jag varit i veckan, just därför jag inte har orkat blogga så mycket. Men äntligen är det fredag och det är jag riktigt glad över. Efter skolan mötte jag jacob utanför globen, sedan åkte vi in till coffe place och tog en fika, satt och snackade och så. Riktigt trevligt! Men vad händer i helgen då? Ikväll ska jag gå på bio med jacob david johan farre och vicky mfl, vi ska se någon ny skräckfilm (kommer inte ihåg vad den heter) och det ska vi super kul. Sen imorgon ska jag jobba, och efter jobbet åker jag nog hem till älskling. En lugn helg med andra ord vilket jag känner att jag behöver! Inget festande denna helg alltså. Ha en jätte bra fredag kväll så hörs vi!

bjuder på en härlig bild från i somras då vi var i götet. Saknar saknar saknar ... :(

Jag cissi och madde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0