Alla blir vi dåliga ibland!

Hej, jag har gått och blivit riktigt sjuk. Det började igår på kallkökslektionen då jag bara käde på mig att det var något, så gick upp till sjuksyrran och vart hemskickad. Hade röda och svullna lymfköttlar samt feber. Så fick åka hem och vila. Idag har det varit den värsta dagen på länge, har haft runt 40 graders feber, hostat som in i norden, haft migrän och haft allmänt ont i hela kroppen. Inte roligt någonstans. Så idag har jag knarkat specialalvedon och tagit migräntabletter samt zyxhalstabletter. Nu har väll antagligen tabletterna börjat värka, så har något mer krafter just nu iallafall. Nej ska ner och kolla idol nu. Vi hörs när jag känner mig bättre!

Måste bara tacka pappa som förbi igår med en liten påse till mig, med en tidning, nya marabou chokladen och ben&jerrys, half baked. Så himla gulligt! Tack mamma också för hjälpen idag och för tidingen. Ni är guld värda båda två.


Kommentarer
Postat av: elin

Tack för en fin och värmande kommentar Lisa! Du är guld värd!! Kom ihåg det.. och jag vill ses snarast <3 någon dag nästa vecka har jag nog tid.

2009-11-06 @ 23:29:29
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0