sunny day

Efter skolan drog jag direkt hem till min fina pojkvän! I en hel vecka nu har vi varit utan ett enda litet små tjaffs. Känns som om vi är på rätt bana nu igen, och det känns så otroligt skönt! Älskar dig baby!
Nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite, mamma ska precis börja med maten, varma mackor och karibisk kyckling soppa! Mumma kardemumma. Kl sju är det samling, och träningen slutar vid nio, och då kommer älskling hit och sover med mig. mys som bara denn ju! Hare gött

Rodney lundin, världens finaste!

I morse blev det mackor och kaffe på balkongen.

Jag idag (suddig bild)



Blå mönstrad tunika från vero moda
Skinn jacka från h&m
ljusa jeans leggins från vero moda
Väska från cyprus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0