summer

Hejsvejs! Eftersom att jag började ett idag hann jag både duscha, städa rummet och sola! var himla skönt att sitta där på balkongen och bara njuta! mötte sedan upp cissi, och på bussen träffade vi elin, som var så fint brun och sommarklädd! Innan jag och cissi gick till skolan svängde vi in till globen för att köpa present till cissis mamma, och vet ni? vi köpte jordgubbar också! mumma kardemumma alltså. men nu är jag äntligen hemma, och hade faktist tänkt att plugga lite kallskök, prov på torsdag vettuu. men nej nu får det vara slutskrivet, skriver senare :D

Idag vart det dom här kläderna! Jeans veromoda, linne veromoda, skor NY + en kort ljusgrå mockajacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0