study study.

Är less på det här nu. att nöta in massa saker i skallen som man egentligen inte bryr sig ett piss om. fast nu har ioförsig gjort klart en ganska intressant uppgift. Hotell. Skönt att ha en sak avklarad nu iallafall. Sen fick jag betyg G på slutprovet i engelska idag också, vilken lättnad! Nu ska jag iallafall duscha, sen städa och förhoppningsvis dra till roddan, om jag hinner, om klockan inte blir allför gammal. Trist att det har regnat idag eller hur! Vi får hoppas att solen är på våran sida imorn. Kram och hejdå. Vi hörs imorgon eller senare.

Här en gammal testbild från okej plåtningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa ju att du hade mitt nr??

0736737492! Puss! <3

2009-05-19 @ 16:46:31
URL: http://amandabillerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0