strawberries

Var ju som sagt med jacob förut. vi var ute och gick en truddelutt, sen gick vi hem till jacob och kollade lite tv, och jacobs mamma bjöd på jordgubbar och vaniljglass, och det tackar man ju inte direkt nej till ;). Sedan gick jag hem till pappa som inte alls bor långt där ifrån, för att skicka en hotell uppgift till min mejl, eftersom att det ska vara inlämnad till imorgon! pappa skjussade sedan upp mig till mamma, hann också in en sväng på statiol för att köpa en påse godis till mig mamma och lillebror, muums! Imorgon är det nationella prov i matte, kommer gå rent åt helvete, men men, det är bara att hålla tummarna och göra sitt bästa, eller hur! vad mer kan göra liksom? Ha en fortsatt bra söndagskväll alla läsare, för mig är det sängen snart, ska ringa min man först hade jag tänkt. Gonatt på er!

Var tvungen att sno en bild från elins blogg! Tyckte den såg så himla somrig och fin ut :) Elin på bilden alltså hihi.
elins blogg hittar ni häääääär: www.elinthorsell.blogg.se

Kommentarer
Postat av: elin

How cute? Söt du är Lisa, nu är jag i skolan och ska lägga in en bild på dig hoho

2009-05-26 @ 12:06:38
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0