slingar håret

Hej på er. Idag åkte jag och jacob in till sickla, för jag behövde köpa sling paket. Vi strosa runt där en liten stund, sen vidare mot älta ip där vi mötte upp cissi angelica och jessica, för att kolla på ältas div tre lag (killarna). Kollade bara första halvlek, för det var så in i helvete kallt. Nu sitter jag här med en sån där snygg slingmössa på huvudet, och väntar på att slingarna ska blekas klart. Nu är det tredje gången jag gör slingor på typ en månad, och snart har jag fått den hårfärg jag krigat efter. Imorn är det månag och ny vecka att ta sig igenom, och jag hoppas verkligen att veckan går fort! Bara fyra veckor kvar nu, det ska jag fan klara av !

Sån här hårfärg har jag nu. men nu är det ljusare där uppe, och efter den här omgången
hoppas jag att det blir mer jämt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktig söt är du! :)

2009-05-04 @ 16:06:37
Postat av: lisa

man tackar (a)

2009-05-04 @ 16:35:04
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0