skönt med träning!

Kom nyss hem. fotbollsträningen gick skit bra tycker ja! Körde på ganska så hårt faktist, och det känndes kul att träna idag. Och måste bara säga till dig frida, att det är grymt kul att ses lite oftare nu, du är grymt skön tjejjen ;)
Just nu gör jag inget speciellt, sitter och spanar in lite bloggar och äter kalla köttbullar haha.
Nej men nu ska jag duscha, och göra inpackning, behövs verkligen! sen ikväll får jag se om älsklingen kanske kommer hit. i miss my baby!

En bild på mig från nyår, så att ni iallafall har nåågot att titta på,
eftersom laddaren till system kameran är hos baby. men snart dyker
fler coola bilder upp igen! det lovar jag :

Kommentarer
Postat av: Frida

tycker samma sak gumman!:)

2009-05-07 @ 20:48:43
Postat av: Frida

vi har ju ändå så jäkla många minnen ihop haha;)

2009-05-07 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0