Schools out for summer

Nu är det inte direkt mycket kvar. har istortsätt ingenting kvar i skolan nu. så himla underbart. Och idag är det onsdag, och vi är nu lediga restav av veckan, det glädjer mig som fan! Behöver ledighet så mycket det bara går. Och snart är skolan slut och vi drar på lov, det applåderar vi för fan!!
Idag är det början på min mammavecka, Och veckan hos pappa har varit jätte bra! Men endå skönt att byta ibland haha.
Ikväll ska jag och älskling bara ta det lungt hemma hos mig, och mamma och jag ska göra pannbiff med fetaost, + pommes och god sallad till middag, gott va? Sen ikväll blir det massa gott och mys framför tvn. Love it!

Sen måste jag bara nämna en till sak, om en viss person som har en enorm betydelse i mitt liv. och det är du amanda. Nu har vi inte umgåts på typ 1 ½ vecka, och visst det kan vara bra att vara ifrån varran lite då och då, men jag måste säga att jag saknar dig tjockis. Du är fan min allra bästa kompis, och sånna är jäkligt svåra att vara utan. Ska bli riktigt kul i helgen. Du vet att jag älskar dig :)


Bild tagen från amanda blogg. www.amandabillerot.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0