premiärmatch

hej fina ni. hoppas ni haft en cool dag. min har varit grym. kallköks lektionen gick svin bra faktist, och klassen var på förvånadsvärt bra humör, härligt där! efter kallkök var det bara att röra sig mot idrotten, och vi hade något puls test. Sen spelade jag och fina cissi lite boll med gurra benji och jocke, och cissi spöade skiten ur grabbarna haha!
Därefter tog jag cissi och gurra bussen mot älta, och lite senare har jag min första match sen jag la av, ska ju bli jäkla kul alltså.



Här en bild på vackra elin (som jag plåtades med). grymt läcker bild eller hur!
www.elinonyourmind.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud va snyggt!!!

2009-05-09 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0